dilluns, 12 de desembre del 2016

Sabadell, Barcelona, 11 de desembre de 2016


Una setmana més ens hem reunit les liantes de la Troka al lloc habitual.
Aquesta setmana en plena feina d'organització i acabament de les feines per a preparar la venda solidària que farem, juntament amb el carrer Escola Industrial, de Sabadell. Us recordo que el proper dissabte, 17 de desembre, estarem venent el que hem estat preparant aquests dies. Tindrem parada conjunta amb l'escola International House de Sabadell. També us recordem que la recaptació íntegra anirà a la Marató de TV·.
Una semana más nos hemos reunido las "liantes de la Troka" en el lugar habitual. 
Esta semana en pleno trabajo de organización y acabado de les piezas para  preparar la venda solidaria que haremos, conjuntamente con la calle Escola Industrial, de Sabadell. Os recuerdo que el próximo sábado, 17 de diciembre, estaremos vendiendo todo lo que hemos estado preparando estos días. Tendremos puesto conjunto con la escuela International House de Sabadell. También os recuerdo que la recaudación íntegra irá a la Marató de TV·.

Avui érem la Mari, la Carina, la Rosie, la Sílvia i la Marisol. Poquetes, però és perquè algunes liantes participaven en la fira que s'ha fet avui al passeig de la plaça Major i a la trobada de puntaires del Casal Pere IV.

Hoy estábamos Mari, Carina, Rosie, Sílvia y Marisol. Poquitas, pero es porqué algunas liantas participaban en la feria que se ha realizado hoy en el  Passeig de la plaça Major y  en el  encuentro de encajeras del Casal Pere IV. 

Aquí, per exemple, teniu a l'Esther en plena tasca de preparació de la parada.
Aquí, por ejemplo, teneis a Esther en plena  preparación de la parada.
Aqui podeu veure les mans de les liantes acabant colls, gorros i bufandes. Ja seran les últimes peces! 
Aquí podéis ver las manos de las liantas acabando cuellos, gorros y bufandas. Ya serán les últimas piezas! 



I aquí teniu unes quantes de les peces ja acabades 
Y aquí tenéis unas cuantas piezas acabadas
Els clauers de la Mari
Los llaveros de Mari
Alguns gorros...
Algunos gorros...




Colls i bufandes ...
Cuellos y bufandas....





La Caterina, la Pepita i la Isabel hen teixit algunes d'aquestes peces, que avui ens han fet arribar, perquè elles eren a la trobada de puntaires.
Caterina, Pepita y Isabel han tejido algunas de estas piezas, que nos ha traido Carina, porque ellas estaban en el encuentro de bolillos.
També hem rebut la visita de la Carme, que col·labora amb nosaltres de tant en tant i que ens ha portat aquestes peces que havia preparat a casa seva.
También hemos recibido la visita de Carme, que co-labora con nosotras a veces y que nos ha traido estas piezas que había preparado en su casa.


També ens han fet donació d'unes "orgonites" hand made, per a la venda del dissabte.
También nos han hecho donación de unas "orgonitas" hand made, para la venta del sábado.

I per últim la Neus ens ha fet arribar aquesta fotografia de les bosses per a pinces que està acabant a casa. (No podia venir a la kedada amb la màquina de cosir...)
Y, por último Neus nos ha enviado esta fotografía de las bolsas para pinzas que está acabando en casa. (No podía venir a la Kedada con la máquina de coser...)
Avui hem parlat poquet, hi havia molta feina per fer i alguns detalls d'organització per a preparar. I, a més, hem plegat una mica més aviat per poder anar a veure a les liantes que estaven a les fires.
Hoy hemos hablado poquito, había mucho trabajo y algunos detalles de organización para preparar. Y, además, hemos recogido más pronto que de costumbre, para poder ir a ver a las Liantas que estaban en otros lugares hoy.
Us esperem a tots (-es) el proper dissabte al carrer Escola Industrial de Sabadell!
Os esperamos a todos (-as) elpróximo sábado en la calle Escola Industrial de Sabadell!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada