diumenge, 22 de gener del 2017

Sabadell, Barcelona, 22 de gener de 2017




Una setmana més, les liantes de la Troka ens hem trobat a la Granja Urpí dels jardinets que hi ha al costat del Museu Paleontològic de Sabadell.
Avui la fresqueta del dia i el vent no ens han impedit de trobar-nos de nou. I és que, aquesta estona de compartir projectes, esmorzar i xerrar crea addicció ( de la bona eh!)

Una semana más, las liantes de la Troka nos hemos encontrado en  la Granja Urpí de los jardinets que hay al lado del Museo Paleontológico de Sabadell.
Hoy, ni la temperatura del día ni el viento nos han impedido encontrarnos de nuevo. Es porque este ratito de compartir proyectos, desayunar y hablarar crea adicción ( de la buena eh!)


La Isabel ha portat un gorro preciós per al seu nét més gran. Ja fa temps que el tenia començat, però diferents projectes li havien impedit acabar-lo. És el primer que fa. A que li ha quedat preciós?

Isabel ha traido un gorro precioso para  su nieto mayor. Ja hace tiempo que lo tenía empezado, pero diferentes projectosen marcha le havían impedido acabarlo. Es el primero que hace. ¿A que le ha quedado precioso? 

També ens ha portat el saquet de bebé que li ha fet a la més petita de les seves nétes. Quina sort tenir una àvia com la Isabel! 
También ha traído el saco de bebé que le ha hecho a la más pequeña de sus nietas. ¡Qué suerte tener una abuela como Isabel! 





La Paquita, que també ha estat àvia de nou fa poc ens ha portat la última creació que li està fent. Una preciosa jaqueteta feta amb llana multicolor. Està teixida d'una peça, començant pel darrere. Ja únicament li falta acabar un dels costats i les costures laterals. Un parell de botons i llesta!

Paquita, que también ha sido abuela de nuevo hace poco, nos ha traído la última creación que le está haciendo. Una preciosa chaquetita hecha con lana multicolor. Está tejida de una pieza, empezando por detrás. Ya únicamente le falta acabar uno de los lados y las costuras laterales. ¡Un par de botones y lista!



La Carina ha tornat fa molt poc del seu viatje a Holanda. Ens ha ensenyat fotos meravelloses del país nevat i ple de bicicletes. Com que feia fret del bo ha portat aquestes orelleres ben útils que ha comprat allà. Fan molta "patxoca"! 

Carina ha vuelto hace muy poco de su viaje a Holanda. Nos ha enseñado fotos maravillosas del país nevado y lleno de bicicletas. Como hacía mucho frío, ha traído estas orejeras bien útiles que ha comprado allí. ¡ son muy útiles! 


A Holanda no ha teixit gaire, però ens ha portat dos dels seus projectes actuals, aquesta bossa per a boquilla de molla, que quasi bé te acabada del tot i que aquí podeu veure per fora...

En Holanda no ha tejido mucho, pero nos ha traído dos de sus proyectos actuales, esta bolsa para boquilla de muelle, que casi  tiene acabada del todo y que aquí podéis ver por fuera...

 Per dins...

 Por dentro...

I acabat...
 Y acabado

I aquest brodat monocolor que és tant relaxant de fer i que li queda fantàstic.
Y este bordado monocolor que resulta muy relajante y le queda fantástico.





Observeu també la bosseta per a agulles, fils i didal que ha confeccionat amb uns retalls. És una artista!
Observad tambíen la bolsita para las agujas, los hilos y el dedal que ha confeccionado con unos retales. ¡ Es una artista!

 I la Mari Carme continua teixint el ser xal de petxines. Ja en te un bon tros. Paral.lelament n'està fent un altre amb el mateix disseny per aprofitar unes restes de llana que li van sobrar del seu xal "El mercat de les espècies"

Mari Carmen continúa tejiendo su chal de conchas. Ya tiene un buen trozo hecho. Paralelamente está confeccionando otro con el mismo diseño para aprovechar unos restos de lana que le sobraron de su chal "El merdaco de las especias".

La Neus continua amb la seva febre mitjonera. Ara n'està teixint dos a l'hora i durant la kedada ha practicat la tècnica d'intàrsia, perquè vol fer les punteres i els talons dels mitjons a contrast.

Neus continua con su fiebre calcetinera. Ahora esà tejiendo dos a la vez y durante la kedada ha practicado la técnica de intarsia, porque quiere hacer las punteras y los talones a contraste.




L'Anna ha portat dues labors que està fent simultàniament. El dibuix de l'esquena d'una jaqueta d'estiu de color rosa pal per a l'estiu, feta amb ganxet i un xal de color blau molt bonic.
També ens ha portat fotos del nou xal que vol començar. Es tracta d'un cal al que s'acaba d'apuntar. Ja us anirem informant.!

Anna ha traído dos labores que está haciendo simultaneamente. El dibujo de la espalda de una chaqueta de verano de color rosa palo, hecha con  ganchillo y un chal de color azul muy bonito.
También nos ha traído fotos del nuevo chal que quiere empezar. Se trata de un cal al que se acaba de apuntar. Ya os iremos informando.!

I per últim, la Marisol està acabant un gorro de llana per a la seva mare, que aquests dies fa molt fred!

Y por último, Marisol está acabando un gorro de lana para su madre, que estos días hace mucho frío!



A més de a la agulla també li hem donat a la llengua, hem parlat de famílies, del president Trump, de remeis per al refredat, de projectes per aprendre a fer boixets, de clubs de lectura..... i de moltes coses més. I, sobre tot, hem rigut molt i hem passat una molt bona estona.
Si vols compartir aquestes estones amb nosaltres t'esperem a la Granja dels Jardinets cada diumenge des de les 10:30 fins les 13:30 aproximadament. Fins aviat!

Además de a la aguja, también  le hemos dado a la lengua, hemos hablado de familias, del presidente Trump, de remedios para el resfriado, de proyectos para aprender a hacer encaje de bolillos, de clubs de lectura..... y de muchas cosas más. Y, sobre todo, nos hemos reído mucho y hemos pasado un muy buen rato.
Si quieres compartir estos ratos con nosotras,  te esperamos en la Granja de los Jardinets cada domingo desde las 10:30 hasta las 13:30 aproximadamente. ¡ Hasta pronto!

1 comentari:

  1. Ui, cuantes coses boniques feu! El chal de la Mari es preciós, quin colorido!
    Les orejeras de la Carina molt pràctiques :)

    ResponElimina