domingo, 23 de octubre de 2016

Sabadell, Barcelona, Diumenge 23-Octubre-2016

Un diumenge més ens hem trobat les liantes als jardinets de la Granja Urpí, a Sabadell. Avui, dia de tardor, hem començat a fóra, però a mitja kedada ens hem traslladat a l'interior; amb abric és molt difícil teixir.
Un domingo más nos hemos encontrado las "liantas" en "els jardinets de la Granja Urpí", en Sabadell. Hoy, día de otoño, hemos empezado  fuera, pero a mitad de la  kedada nos hemos trasladado  al interior, con el abrigo puesto es muy difícil tejer.



Avui érem la Mary, la Carina, la Sílvia, la Neus, la Pili, la Caterina i la Marisol. També ha vingut la Carmen, que ha faltat uns dies perquè no es trobava massa bé. Ara ja es troba millor. Esperem que es recuperi del tot ben aviat i pugui tornar a assistir a les activitats liantils.
Hoy estábamos Mary, Carina, Sílvia, Neus, Pili, Caterina y Marisol. También ha venido Carmen, que ha faltado unos días porqué no se encontraba bien de salud. Ahora ya está mejor. Esperamos que se recupere del todo muy pronto y pueda volver a asistir a les actividades liantiles con normalidad.


Avui calia parlar d'un tema important... qué falta fer per a la Marató? Ja fa uns dies vam fer inventari del que tenim preparat per la participació d'enguany. Queda clar que ens falten peces per als nois. Ens posem a teixir gorros, bufandes i colls, perquè ells també puguin anar ben abrigadets. De moment, la Caterina ja ens ha portat un preciós gorro amb la seva bufanda en tons marrons i burdeus que podeu veure a la foto anterior i s'ha endut les llanes de color beig i gris, que tenia una lianta per a texinir-ne  més. La Caterina és una "crak".  En sap un munt de teixir i les seves prendes sempre són d'una altíssima qualitat.
 Hoy teníamos que hablar de un tema importante... qué tenemos que hacer para la "Marató"? Hace unos días hicimos inventario de lo que teníamos preparado para la participación de este año. Queda claro que nos faltan piezas para chicos. Nos ponemos a tejer gorros, bufandas y cuellos, para que ellos también puedan ir bien abrigaditos. De momento, Caterina ya nos ha traído un precioso gorro con su bufanda correspondiente, en tonos marrones y burdeos que puedes ver en la foto anterior y se ha  llevado las lanas de color beig y gris, que tenia una lianta para tejer más piezas. Caterina es una "crak".  És una tejedora experta y sus prendas tienen siempre una calidad excelente.

La Carmen ens ha portat un projecte de producte per a la venta el día de la Marató. Ens ha encantat. No us dic el que és per a no desvetllar la sorpresa.
Carmen ha traído un proyecto de producto para la venta el día de la "Marató". Nos ha encantado. No te digo lo  que es para no desvelar la sorpresa. 

Més endevant us anirem informant d'on i quan posarem la nostra parada. Hi vendrem els articles que hem anat preparant durant l'any. Com sempre la recaptació íntegra anirà a la fundació de la Marató de TV3, ja que els objectes que hem confeccionat els hem pogut fer gràcies a les donacions de llana de diferents empreses del ram i de les mateixes liantes.
Más adelante os iremos informando de donde y cuando  pondremos nuestra  parada. Venderemos los artículos que hemos ido preparando durante el año. Como siempre la recaudación íntegra irá a la fundación de la Marató de TV3, ya que los objectos que hemos confeccionado los hemos podido hacer gracias a las donaciones de lana de diferentes empresas del ramo y de les propias  liantas.


Aquestes són les feines que ha portat avui la Neus, fixeu-vos en la bossa de tela estampada vermella, de producció pròpia i que li serveix per a guardar petites labors, com aquesta bonica flor que ha teixit. A sota veieu la mostra que està preparant per a pendre les mides per a un nou projecte. Què serà?
Estos son los trabajos que ha traido hoy Neus, fíjaos en la bolsa de tela estampada roja, confeccionada por ella misma, que le sirve para guardar labores pequeñas, como esta bonita flor que ha tejido. Debajo, la muestra que está preparando para tomar las medidas para un nuevo  projecto. ¿Qué será?

Aquí podeu veure el que estan teixint la Mary ( a dalt, un xal anomenat "on the spice market") que li està quedant preciós. Per a fer-lo ha aprés un punt nou, que es veu a la combinació beig-marró. Queda espectacular... unes quantes ja estem pensant en aprendre'l també...) i la Carina ja està acabant el xal de la setmana passada. Ara li afegeig un calat que li dona un contrast d'alló més interessant.
Aquí podéis ver lo que está tejiendo Mary ( arriba, un chal llamado "on the spice market") que le está quedando precioso. Para hacerlo ha aprendido un punto nuevo, que es el que se ve en la combinación beig-marrón. Queda espectacular... unes cuantas de nosotras  ya estamos pensando en aprenderlo también...) y Carina ya está acabando el chal de la semana pasada. Ahora le está añadiendo un calado que le da un contraste muy interesante.


I aquí podeu veure una bufanda reversible que está fent la Caterina, combinant un puns canalé 1x1 amb uns retorçats com els que es fan servir per a fer trenes. El resultat ja el veieu... espectacular.
I a la foto del costat, el jersey que la Sílvia li està fent al seu fill. El porta una mica endarrerit, perquè ha estat uns dies fóra i ha aprofitat per acabar un xal que tenia a mitges. Ara que ja torna a ser aquí segur que l'acaba ben aviat i el seu fill el podrà estrenar ara que ve el fred.
La Marisol ha començat a fer l'esquena de l'armilla gris que està confeccionant.
Y aquí podéis ver una bufanda reversible que está haciendo Caterina, combinando un punto canalé 1x1 con unos retorcidos como similares a los que se usan  para hacer trenzas. El resultado ya lo veis... espectacular. 
Y en la foto de al lado, el jersey que Sílvia le está haciendo a su hijo. Lo lleva un poco atrasado, porqué ha estado unos días fuera y ha aprovechado para acabar un chal que tenía a medias. Ahora que ya vuelve a estar aquí seguro que lo acaba es seguida y su hijo lo podrá estrenar para el tiempo que se avecina.
Marisol ha empezado  a hacer la espalda del chaleco gris que está confeccionando. 

Una setmana més ens hem trobat i hem compartit esmorçar, xerrades, aficions.... i ens hem dedicat un temps a nosaltres mateixes...que també és molt necessari, de tant en tant. T'animes a compartir aquestes estones amb nosaltres? T'esperem, cada diumenge, cap a 2/4 d`11, als jardinets. T'ho passaràs d'alló més bé!
Una semana más nos hemos encontrado y hemos compartido desayuno, conversaciones, aficiones.... y nos hemos dedicado un tiempo a nosotras mismas...que también es muy necesario de vez en cuando. ¿Te animas a compartir estos ratos con nosotras? Te esperamos, cada domingo, hacia las 10h 30 min, en "els jardinets". ¡Te lo pasarás muy bien!

2 comentarios: