lunes, 5 de septiembre de 2016

Domingo, 4 de Setiembre, 2016

Domingo, 4 de Setiembre, 2016

Entrem al setembre i arriba la Festa major de Sabadell! Mentre alguns feien castells, corren amb els Diables al corre bars, o es despertaven amb el soroll dels Trabucaires – les Liantes com sempre cap als Jardinets amb les nostres creacions. Avui erem Carina, Marisol, Rosie, Isabel, Pepita, Caterina, Silvia i Pili.
___________________________________________________________________________________
Comienza septiembre y llega ¡la fiesta mayor del Sabadell!.  Mientras algunos hacían castillos, corren con los Diables en el corre bar, o se despertaban con el ruido de los Trabucaires,  Les Liantes, como siempre, nos encontrábamos en los Jardinets con nuestros proyectos.  Hoy estábamos Carina, Marisol, Rosie, Isabel, Pepita, Caterina, Silvia y Pili.

Aquest cap de setmana hem tingut record de temperatures, ben segur que l’Esther haurà de fer servir algún color vermell fosc per la seva manta de la temperatura. Fa una línea per cada dia del 2016.
__________________________________________________________________________________
Este fin de semana hemos tenido record de temperaturas. Seguro que Esther habrá utilizado algún color rojo fuerte para su manta de la temperatura (teje una pasada cada día del 2016).

Avui ha vingut la Caterina amb ànims d’aprendre una cosa nova – vol fer boixets i la Pepita la vol ensenyar. Sembla molt difícil i s’ha de concentrar molt – la Rosie les mirava amb atenció... pot ser algun dia...? La Isabel ens ha portat una mostra de unes roses pitimini que seca - li queden precioses.
__________________________________________________________________________________
Hoy Caterina ha venido con ganas de aprender cosas nuevas - quiere hacer bolillos, y Pepita quiere enseñarle.  Parece muy difícil y se tiene que concentrar mucho - Rosie las miraba con atención....  ¿quizás algún día...?
Isabel ha traído unas rotas de pitiminí que seca y le quedan preciosas.
Mentrestant les altres  continuem amb  les nostres treballs, tot l’estiu porta la Carina amb un xal d’hivern, quina calor tenia avui! La Pili ha començat un xal nou amb ganxet, es un blau molt elegant. La Silvia també feia ganxet – ja esta pensant en els regals de Nadal! Feia una mostra però ben be lo que es no ens volia explicar. La Rosie continua amb un xal – li dura masses dies i deia esta una mica cansada.
___________________________________________________________________________________
Mientras las demás continuamos con nuestros trabajos, Carina lleva tooooodo el verano con un chal de invierno, ¡que calor tenía hoy!.  Pili ha empezado un nuevo chal de ganchillo, es de un azul muy elegante. Silvia también hacía ganchillo - ¡ya está pensando en los regalos de navidad!  Hacía una muestra, pero no nos quiso explicar lo que sería.  Rosie continúa con un xal - le dura demasiado, y decía que estaba un poco cansada.

Com cada setmana hem rigut mentre parlàvem de tot, nets que han de néixer, casaments, la calor, el principi del curs escolar, les vacances que encara tenen algunes. Sobretot ho hem passat molt be com sempre. La Isabel fa quadres de llana en un teler de fusta i la Marisol pensava en idees per ajuntar els quadrats. La Rosie havia passat per els encants de diumenge que fan a la Pl del Mercat i havia comprat unes tasses per la seva col·lecció. I finalment una vispa ha caigut a la taronjada de la Silvia – cosa que ens ha fet riure molt! 
___________________________________________________________________________________
Como casa semana hemos reído mientras hablábamos de todo, nietos de han de nacer, bodas, el calor, el principio del curso escolar, las vacaciones que todavía tienen algunas.  Sobre todo lo hemos pasado muy bien, como siempre.  Isabel hace cuadros de lana en un telar de madera, y Marisol pensaba en ideas para juntar los cuadros.  Rosie había pasado por los encantes del domingo que hacen en la plaza del mercado, y había comprado unas tazas para su colección.  Finalmente una avispa ha caído en el zumo de naranja de Silvia, ¡cosa que nos ha hecho reir mucho!
Com que el fi de setmana es llarg per la Festa major, algunes Liantes s’han tornat a veure el dilluns al mati. A la trobada de Puntaires que es fa al la Rambla. Mireu quines coses mes difícils que fan. Hi havia molta gent suportant la calor de nou i el públic es queden sorpreses de veure les puntaires en acció. Mireu be – la Caterina no havia agafar un coixí de punta fins ahir – i ja es una experta casi! La Isabel i la Pepita si que son expertes! I a mes se les ha de felicitar perquè totes dues seran avies de nou! 
___________________________________________________________________________________
Como el fin de semana es largo porque es Fiesta mayor en Sabadell, algunas Liantes se han vuelto a encontrar el domingo por la mañana en la "Trobada de puntaires" que se hace en la Rambla.  Mirar que cosas tan difíciles hacen.  Había mucha gente soportando las altas temperaturas.  La gente se quedaba sorprendida de ver a las señoras que hacían bolillos.  Fijaros bien,¡ Caterina no había cogido un cojín de bolillos hasta ayer, y casi es una experta!. Isabel y Pepita si que son profesionales, y además ¡hay que felicitarlas porque pronto serán abuelas de nuevo!


 El diumenge ens van convidar a sortir a la Festa Major del barri de Gracia de Sabadell. Serà d'aquí a dos setmanes. Mes noticies, data i horari a la nostre pagina de Facebook! Estigueu atentes - i atents!
__________________________________________________________________________________
El domingo nos han invitado a participar en la Fiesta Mayor del barrio de Gracia de Sabadell.  Será en un par de semanas.  Más noticias, fecha y horario en nuestra página de Facebook. ¡Estar atentas y atentos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario