diumenge, 5 de juny del 2016

Sabadell, Barcelona, 5 de Juny de 2016

La setmana ha passat volant, i novament ens trobem per seguir compartint el matí del diumenge, una estoneta de llanes i converses al voltant d'un esmorçar i bona companyia


La semana ha pasado volando, y de nuevo nos volvemos a encontrar compartiendo la mañana del domingo, un ratito de lanas y de tertulia, con un buen desayuno y buena compañia.

Avui ens hem trobat la Silvia, la Marisol, la Rosie, la Pili, la Carina i la Neus.
Totes hem arribat amb ganes de treballar i totes hem teixit força.

Hoy eramos Silvia, Marisol, Rosie, Pili, Carina y Neus.Todas hemos llegado con ganas de trabajar y a todas nos ha cundido. 

La Marisol, ha acabat un jersei que ha fet per el bebè d'una companya de feina, oi que és bonic?
Va veure'n un al Pinterest i l'ha versionat; aquí us deixem una foto de l'original i el de la Marisol.




Marisol, ha acabado un jersey que ha hecho para el futuro bebe de una companyera de trabajo, verdad que es bonito?
Lo vió en Pinterest y decidió versionarlo, aqui os dejamos la foto del original y el de Marisol. 






La Rosie, segueix amb la manta de quadrants amb motius del mar i la Pili, s'està fent un bolso, de ganxet. Disseny propi, va trobar uns grannies que l'hi agradaven i a partir d’aquí ha creat el disseny del bolso, prometem foto un cop acabat!

Rosie, sigue con la manta de cuadrantes con motivos del mar y Pili, encontró unos grannies que le gustaban mucho y a partir de ahí ha creado un diseño de bolso, prometemos foto una vez acabado!



  
La Silvia, avui estava fent les banderoles per la trobada d'aquest any del Dia Mundial de Teixir en Públic, que tot i que ja us donarem la informació d'on serà i quin horari, us avancem que serà el proper 18 de Juny.

Silvia, hoy estaba haciendo las banderolas para la quedada de este año del Dia Mundial de Tejer en Publico, que aunque ya daremos la información de donde será y que horario, os avanzamos que será el próximo 18 de Junio. 




 
Aquí teniu les mans de la Silvia i el patró per si voleu anar practicant!

Aquí teneis las manos de Silvia y el patrón por si quereis ir practicando!
 

La Carina, avui no ha portat labor d'agulles, avui ha brodat una bona estoneta, està acoltxant una bonica tela amb topets de colors. Que acabarà sent això? ho veurem aviat.

Carina, hoy no ha traido labors de agujas, hoy ha bordado un buen ratito, está acolchando una bonita tela con topitos de colores. Que será? Lo veremos pronto.



La Neus, cansada de tantes setmanes de Xals, ha decidit tornar a reprendre un projecte que havia deixat parat per manca d'inspiració, va fer uns bonics grannies fa dos estius i no sabia que fer amb ells, ara ho té clar, una bosseta necesser, que tancarà amb cremallera i anirà folrada per dins. Aviat veurem com l'hi ha quedat.

Neus, cansada de tantas semanas de Chales, ha decidido volver a retomar un proyecto que habia dejado parado por falta de inspiración, hizo unos bonitos grannies hace dos veranos y no sabia que hacer con ellos, ahora lo tiene claro, una bolsita neceser, que cerrarà con una cremallera e irà forrada por dentro. Pronto veremos como ha quedado.







I fins aqui la trobada d'avui, com sempre fantàstica! 

La setmana que ve, més!

Y hasta aquí la quedada de hoy, como siempre fantástica!

La semana que viene, más!

1 comentari:

  1. Moltas gracies pel post, aixi veig el que heu fet en aquesta quedada. Neus, jo tambe tinc el mateix projecte parat, a veure si un dia l´agafo com tu.
    Ptnets, i gracies a la Neus per la cronica.

    ResponElimina