dijous, 31 de març del 2016

Setmana Santa, Ous, Mones i Labors



Aquests dies que han estat festa, hem aprofitat per estar amb la família, viatjant o no, però si gaudint de les nostres estones amb companyia dels de casa, d’amics i de les nostres aficions.

Estos días de vacaciones hemos aprovechado para estar con la familia, viajando o no, pero si disfrutando de nuestros momentos en compañía de la familia, amigos y de nuestras aficiones.

Hi ha que han sortit fora de la nostra ciutat, la Silvia ha fet una sortideta ràpida a Madrid per visitar la família i ha aprofitat per anar al teatre La Latina, a veure l’obra Sofocos+, que l’hi va agradar molt i va riure moltíssim! 
De tornada, va passar per Ontiñena, un poblet que hi ha a l'Aragó i va fer una superpaella amb els amics del poble.

Alguna lianta ha salido de la ciudad. Silvia ha hecho un viaje rápido a Madrid para visitar a la familia, y ha aprovechado para ir al teatro La Latina, a ver la obra Sofocos+, que le gustó mucho y sin dejar de reír. 
De vuelta pasó por Ontiñena, un pequeño pueblo de Aragon, donde pudo disfrutar de una superpaella con los amigos.




D’altres han passejat per la muntanya o han gaudit del parapent. També n'hi ha que han anat cap a Tarragona al càmping, fins hi tot n'hi ha que han estat gaudint per la Provença, com la Rosie! 

Hay liantas que han paseado por la montaña, o han disfrutado con el parapente. Otras han ido a Tarragona, de camping, y también hay una lianta que ha estado viajando por la Provenza, y ha sido Rosie!




















Ni han que s’han quedat a casa, com la Maite, que es va fer mal al peu i no ha pogut passejar gaire, des d'aquí una abraçada perquè es recuperi aviat!

También las hay que se han quedado en casa, como Maite, que se lastimó el pié y no ha podido pasear demasiado. Desde aquí un abrazo y el deseo de que se recupere pronto.

Però tot i sortir, estar fora de casa o no.... no podem deixar de gaudir de la nostra gran afició que son les manualitats o el fil i l’agulla, sigui en el format que sigui!!!

Pero saliendo, estando fuera de casa o no..... no podemos dejar de disfrutar de nuestra gran afición que son las manualidades o el hilo y la aguja, en el formato que sea!!!


La Pili, ha fet un super coixí a ganxet, per regalar-l’hi a seva princesa que just avui a fet anys!! Es un coixí inspirat amb la famosa furgoneta Volkswagen hippie! Ens colors blanc i blau; no la trobeu xulíssima?

La Pili ha hecho un super cojín a ganchillo, para regalar a su princesa que justo hoy ha cumplido años!! Es un cojín inspirado en la famosa furgoneta Volskwagen hippy! En colores azul y blanco. ¿No os parece chulísima?

Aquests dies d’estar a casa, ens donen l’oportunitat de cuinar, passejar, fer “decoupage” i comprar tasses que tinguin a veure amb la nostra afició... mireu que bonica la tassa nova de la Mariona!!! 

Estos dias de estar en casa nos dan la oportunidad de cocinar, pasear, hacer 'decoupage' y comprar tazas que nos recuerdan nuestra afición..... mirad qué bonita la nueva taza de Mariona!!








La Marisol, va celebrar el seu aniversari! 
I que millor que tancar la tardor que amb una calçotada? 
Doncs res mes! Una fantàstica calçota amb la família!

Marisol celebró su aniversario! Y qué mejor que acabar el otoño con una calçotada? Nada mejor que una fantástica calçotada en familia. 

La Mari Carme i la Noe que no poden estar quietes, han començat una nova labor en uns colors xulíssims, és el Xal Phi que també ha fet la Carina i que va acabar la passada setmana, tambe us deixem una foto de com ha quedat, estem segures que us encantarà.

Mari Carme y Noe, que no pueden estar quietas, han empezado una nueva labor en unos colores chulísimos. Es el chal Phi que también ha hecho Carina i que acabó la pasada semana. También os dejamos una foto de cómo ha quedado. Estamos seguras que os encantará.
Xal Phi acabat
  
 



 
La Noe, a mes, tambe ha estat fent decopage, a veure si la propera setmana, ens ensenya el que ha fet... :)

 Noe, además, también ha estado haciendo 'decouoage' y nos enseña lo que ha hecho..... :)

I com no, tambe hem fet cuinetes.. Mones i pastissos de tots colors , mides i gustos!!! 
Aquí us deixem unes fotos perquè les veieu.

Y como no, también hemos hecho repostería. Monas y pasteles de todos los colores, medidas y gustos.
Aquí os dejamos unas fotos para que los veáis.


Esperem que hagueu tingut una bona Setmana Santa i la tornada sigui amb les piles carregades!
Nosaltres si! Tant... que el proper diumenge tenim sortida a Terrassa, visitem el museu MNACTEC
Us ho expliquem la propera setmana!

Salut i llanes!

Esperamos que hayais tenido una buena Semana Santa y la vuelta haya sido con las pilas cargadas!
Nosotras sí! Tanto que el próximo domingo nos vamos a Terrassa, a visitar el museo MNACTEC!
Os lo explicaremos la próxima semana!

Salud y lanas!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada